Lekcje muzealne:

Bajkowe podróże

Dawno, dawno temu żył sobie mały pudelek, który towarzyszył swemu Panu w dalekich podróżach. W czasie spotkania w oranżerii opowiemy o niezwykłych przygodach Jana Potockiego i jego pieska. Dowiemy się, jakie kraje wspólnie odwiedzili i czym podróżowali.
Zajęcia odbywają się w Centrum Edukacji Tradycji im. Jana Potockiego, dawna Oranżeria.

 

Fruś i Adalo, czyli zabawy wesołej kompanii

Czy w Zamku bawiono się w chowanego? Gdzie była piaskownica? Czy Sala Balowa to miejsce tylko dla dorosłych? Zapraszamy na opowieść o dzieciach, które kiedyś mieszkały łańcuckim Zamku ich grach, zabawach i psotach.
Zajęcia odbywają się w Centrum Edukacji Tradycji im. Jana Potockiego, dawna Oranżeria.

Pomarańcze dla księżniczki

Trudne zadanie otrzymują zamkowi ogrodnicy. Muszą zebrać pomarańcze dla księżniczki. Zapraszamy na edukacyjny spacer po dawnej Oranżerii. Opowiemy o czasach kiedy przed Zamkiem w Łańcucie rosły drzewka pomarańczowe, o księżnej Izabelli i oczywiście pomożemy ogrodnikom zebrać dojrzałe owoce.
Zajęcia odbywają się w Centrum Edukacji Tradycji im. Jana Potockiego, dawna Oranżeria.

Informacje praktyczne:

Zajęcia zamówić można telefonicznie w Dziale Edukacji Muzealnej i potwierdzić wypełniając formularz.

Czas trwania zajęć nie jest sztywno określony, waha się od 60 do 90 minut. Zajęcia dla najmłodszych uczestników połączone są z aktywnościami i warsztatami plastycznymi.

Koszt udziału w zajęciach to 10 zł/os.

Opiekunowie mają obowiązek opieki nad dziećmi w czasie zajęć i pozostania z grupą.

Fotografowanie w czasie zajęć jest możliwe wyłącznie w porozumieniu z osobą prowadzącą.

Wszyscy uczestnicy zajęć są u nas mile widziani. Jeśli mają specjalne potrzeby edukacyjne, to prosimy o kontakt z nami, by wizyta sprawiła im radość. Jeśli jest konieczny udział dodatkowego opiekuna lub rodzica prosimy o taką informację. W budynku dawnej Oranżerii jest winda osobowa i wygodny podjazd, a my możemy odpowiedni dostosować sposób prowadzenia, formy warsztatowe i czas trwania zajęć do indywidualnych potrzeb grupy.